Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen, met de daarbij behorende antwoorden. Heeft u een andere vraag, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bezorgkosten

Betaal ik bij aankoop bezorgkosten?
Interieur Paauwe bezorgt alle goederen boven de € 750,= gratis door heel Nederland. In ons vaste verzorgingsgebied gebeurt dit door onze eigen buitendienst. Daarbuiten worden de goederen bezorgd door speciale meubeltransporteurs die de juiste zorg aan uw meubellevering besteden. Bezorging is gebaseerd op basis van levering op begane grond. Eventuele bezorging op 1e of hogere etage geschied in overleg met de verkoper.

Productgarantie

Waar kan ik met mijn opmerkingen of klachten terecht?
Interieur Paauwe hecht veel waarde aan het tevreden stellen van haar klanten. Speciaal hiervoor kunt u terecht bij onze collega's die werkzaam zijn op onze serviceafdeling.
U kunt hen bereiken op het volgende mailadres:  service@interieur-paauwe.nl 0f telefonisch via : 0111-401318 .

Wat is de garantie op mijn meubelen?
Als CBW erkende winkel bieden wij u productgarantie op het assortiment. De garantie is standaard 3 jaar op basis van afschrijving.
Daarnaast bieden diverse van onze merkleveranciers 5 jaar garantie op constructie van de meubelen en enkele leveranciers 7 jaar garantie op bekleding met afschrijving.
Daarnaast biedt Interieur Paauwe vaak coulance regelingen buiten de gestelde garantiedatum om altijd tot een oplossing van opmerkingen te komen en klanten tevreden te stellen.

Leveringsvoorwaarden

Wat zijn uw betalingsvoorwaarden?
Interieur Paauwe heeft nog vrij unieke betalingsvoorwaarden. Bij aankopen in de showroom of via mailverkeer tekent u de orderbon; of de later aan u toegezonden orderbevestiging en wordt u op de hoogte gesteld van onze leveringsvoorwaarden. Hierbij betaalt u geen aanbetaling.
Bij de levering van de goederen ontvangt u de rekening en betaalt u via de bank binnen 8 dagen na levering.
Uitzondering hierop zijn opruimingsgoederen. Deze worden direct contant betaald of voor levering via de bank.
In het geval van internetaankopen betaalt u op het moment van aankoop via IDEAL.

Wat zijn uw leveringsvoorwaarden?
Interieur Paauwe is erkend door de "Centrale Branchevereniging Wonen" (CBW). De door deze branchevereniging erkende leden geven een garantietermijn van 3 jaar en bieden vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voor-waarden die u als consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor u van belang zijn als u iets koopt, bijvoorbeeld over betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.
CBW-erkende winkels bieden meer zekerheid dan andere woonwinkels, want ze hanteren een erkenningsregeling met drie garanties. Op het gebied van veilig (aan)betalen bijvoorbeeld. Uw aanbetaling is maximaal 25%. En pas bij levering (en niet eerder) betaalt u het volledige bedrag. CBW-erkende winkels bieden bovendien een extra productgarantie. En mocht u een klacht hebben en er toch samen niet uitkomen, dan is er een onafhankelijke geschillen commissie, die gegarandeerd voor een passende oplossing zorgt. Uw rechtsbescherming is dus optimaal.
Klik hier voor de Algemene Voorwaarden van het CBW

Retourneren

Waar kan ik met mijn opmerkingen of klachten terecht?
Interieur Paauwe hecht veel waarde aan het tevreden stellen van haar klanten. Speciaal hiervoor kunt u terecht bij onze collega's die werkzaam zijn op onze serviceafdeling.
U kunt hen bereiken op het volgende mailadres: service@interieur-paauwe.nl Of telefonisch via : 0111-401318 .

Montage advies

Is er een montage-advies bij mijn product?
Bij de meubelen die u besteld via de webshop zit altijd een montage-handleiding ingesloten. Mocht u deze handleiding missen of kwijt zijn; dan kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier onder NEEM CONTACT OP. Ook kunt u bij dringende vragen onze medewerkers bereiken via de online support (rechtsonder op uw scherm).